اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی خط تولید با هدف تأمین ماسک کادر بهداشت و درمان

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اولویت این خط تولید تأمین نیاز کادر بهداشت و درمان استان است.

راه‌اندازی خط تولید با هدف تأمین ماسک کادر بهداشت و درمان

اسماعیل پیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: به دنبال اعلام دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر کمبود امکانات حفاظتی برای کادر بهداشت و درمان استان راه‌اندازی خط تولید ماسک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از رایزنی با دو شرکت، دستگاه تولید ماسک به صورت صنعتی طراحی و ساخته شد.

وی با بیان اینکه مسؤولیت تهیه مواد اولیه همچون کش و پارچه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: ماسک‌های تولیدی توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری و توزیع می‌شود.

پیرعلی خاطرنشان کرد: اولویت این خط تولید تأمین نیاز کادر بهداشت و درمان استان و پس از آن داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰نفر از نیروهای علوم پزشکی به طور داوطلبانه با ما همکاری می‌کنند، اظهار داشت: برای تولید در تعداد زیاد نیازمند کار در شیفت‌های متعدد هستیم که تحقق این امر نیازمند نیروی انسانی ماهر و باانگیزه است.

وی اضافه کرد: فراخوانی توسط دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای جلب همکاری داده شده است که علاقمندان می‌توانند از این طریق در این عرصه کمک کنند.

پیرعلی در پایان گفت: کار از روز گذشته کلید خورده است و امروز با رفع عیوب احتمالی در اجرا امیدواریم بتوانیم نیاز پرسنل بهداشت و درمان استان را رفع کنیم.

انتهای پیام/3339/م

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول